رئیس بسیج رسانه استان همدان گفت: ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان ارسال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، ناصر قوامی‌مشفق رئیس بسیج رسانه استان همدان با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر بیان کرد: جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود که در مجموع ۲۵۵ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

او افزود: این آثار در بخش‌های مختلف شامل عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک و در محور‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن‌شناسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس بسیج رسانه استان همدان ادامه داد: آثار برای داوری به هیات داوران استان همدان تحویل خواهد شد که در نهایت برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

او ابراز داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با میهمانان ویژه در تلاش هستیم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با حضور اهالی رسانه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد فرشاد مهدی‌پور و همچنین رئیس بسیج رسانه کشور در تاریخ ۳۰ آذرماه برگزار شود.

انتهای پیام/ج

 

برچسب ها: بسیج ، رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار