شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ دقیقه با رشد ۲ هزار و ۱۷۴ واحد، روی پله یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز ۳۱ شهریور ماه در ابتدای معاملات با رشد ۹۷۶  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۲ هزار واحدی قرار گرفت  و در ادامه شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۰ با رشد ۲ هزار و ۱۷۴ واحد، روی پله یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحدی قرار گرفت. 


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت 10:30 دقیقه با اُفت 8 هزار و 713 واحدی روی پله یک میلیون و 382 هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با اُفت 5 هزار و 769 واحد بر روی کانال 415 هزار و 477 واحدی قرار گرفت.

نماد‌های تاثیرگذار در این بازه زمانی، پارس، شستا و فولاد هستند و نمادهای فسبزوار، شستا و خساپا بیشترین تراکنش را تا به این لحظه داشتند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه با اُفت ۱۰ هزار و ۲۲۸ واحد روی پله یک میلیون و ۳۸۱ هزار واحدی قرار گرفت؛ و شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۹۳ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۲۹ واحدی قرار گرفت.

همچنین نماد‌های بپاس، هرمز و فجهان تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها و فجهان، مدیریت و توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بودند.

در ساعت 12 شاخص کل 7 هزار و 128 واحد دیگر اُفت کرد و روی پله یک میلیون و 384 هزار واحد قرار گرفت.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای غشصفا، لسرما و اتكام و بیشترین کاهش قیمت را نمادهای بكاب، سنير و كدما تا به این لحظه داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار