مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی واقع در خزل غربی کنگاور خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی سایت پرورش ماهیان سردابی واقع در خزل غربی کنگاور خبر داد و گفت : ظرفیت تولید این مرکز ۲۰۰ تن ماهی در سال است که محصول آن طی سه دوره چهار ماهه به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شبکه تعاون روستایی شهرستان خواستار فعالیت بیش از پیش این شبکه در حوزه‌های مختلف کشاورزی و اقتصادی گردید.

صفایی افزود: فرمانداری شهرستان آماده هرگونه مساعدت در خصوص اخذ تسهیلات بانکی به منظور تکمیل و تجهیز طرح و پروژه‌های در دست اقدام شبکه تعاونی‌های روستایی شهرستان می‌باشد.

او با اشاره به وجود ده تشکل تعاونی شامل؛ پنج شرکت تعاون روستایی، دو شرکت تعاونی تولید، یک شرکت تعاونی زنان روستایی، یک شرکت تعاونی کشاورزی زنبورداران و یک اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌های روستایی شهرستان ادامه داد: وجود دو انبار مسقف با ظرفیت هزار تن و یک مرکز خرید محصولات کشاورزی با ظرفیت ده هزار تن خرید محصولات کشاورزی در سال از دیگر ظرفیت‌های این شبکه است.

این مقام مسئول در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواستار حمایت فرمانداری و مسئولان محلی شهرستان کنگاور در راستای اخذ اعتبارات به منظور تعمیر و تجهیز این مراکز از محل اعتبارات تملک دارایی گردید.

او افزود: جهت تکمیل نهایی سایت پرورش ماهی خزل غربی به ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.