معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح:

دشمن در صحنه‌های داخلی و خارجی جنگ نیابتی به راه انداخته است

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی گفت:دشمن در صحنه‌های داخلی و خارجی جنگ نیابتی به راه انداخته که نیرو‌های مسلح کشور در برابر این جنگ‌ها رسالت سنگین‌تر از دفاع مقدس را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح در همایش بزرگ مردان بی ادعا در کنار شهدای گمنام راوند کاشان با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح، امروزرسالت عظیم تری نسبت به دوران دفاع مقدس برعهده دارند گفت: براساس شرایط جدید انقلاب و عمل به رسالت خود باید توان دفاعی، اثربخشی، کارایی، هم‌افزایی و آمادگی نیرو‌های مسلح افزایش یابد.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمنان، افزود: دشمن در صحنه‌های داخلی و خارجی جنگ نیابتی به راه انداخته که نیرو‌های مسلح کشور در برابر این جنگ‌ها در داخل و خارج رسالت سنگین‌تر از دفاع مقدس بر عهده دارند.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: امروز در کشور شاهد پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، بهداشت و درمان، راه و ترابری و انسجام اجتماعی هستیم که نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.