امیری گفت: یک مربی و ۳ ورزشکار از استان زنجان راهی سومین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوچیا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیری رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: یارمحمدی منفرد به عنوان مربی و محمدمهدی برجی، علیرضا صفری و سیده لیلا موسوی نیز به عنوان ورزشکار در این مرحله از اردو حضور خواهند داشت.

او بابیان اینکه اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بوچیا از ۳۱ شهریور ماه امسال تا هفتم مهرماه امسال در محل کمپ فدراسیون جانبازان و معلولین تهران برگزار می‌شود، افزود: این اردو‌ها با هدف انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر به منظور اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان بحرین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان ادامه داد: بازی‌های پاراآسیایی بحرین قرار است با حضور قریب ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال و در ۹ رشته مختلف ورزشی و از ۱۱ الی ۱۵ آذر ماه امسال برگزار شود.

امیری گفت: مرحله نخست این اردو در بخش مردان از ۲۳ تا ۲۷ و بانوان نیز از ۲۹ خرداد ماه امسال به مدت ۵ روز و مرحله دوم نیز از ۸ تا ۱۳ شهریورماه در همین محل برگزار شد و زنجان با ۲ مربی و سه ورزشکار زن و مرد در آن شرکت داشت.

او با بیان اینکه پریسا خوئینی از مربیان زنجانی در مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم حضور داشت، ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران زنجان بتوانند با نشان دادن توانمندی و شایستگی‌های خود به مرحله بعدی اردو راه پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.