مجموعه بزرگ و مرکز واکسیناسیون شهید سردار سلیمانی با ظرفیت واکسیناسیون روزانه ۲۰ هزار نفر در محل نمایشگاه بین المللی راه اندازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله ارجائی شیرازی شهردار مشهد مقدس، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران استانی و شهری در افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی جهان شهرمشهد مقدس گفت: تاکید و اهمیت حفظ سلامتی مردم و سهولت انجام واکسیناسیون از اقداماتی، چون راه‌اندازی اولین ناوگان سیار واکسیناسیون می‌باشد.

او افزود: از آغاز دوره جدید مدیریت شهری مشهد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و الحمدالله امروز شاهد بهره برداری از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با ظرفیت روزانه ۲۰ هزار دوز تزریق واکسن هستیم.

شهردار مشهد مقدس در ادامه بیان کرد: درصورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آمادگی افزایش ظرفیت وجود دارد.

ارجائی در ادامه تصریح کرد: آنچه امروز اولویت دارد، تسهیل دسترسی مردم به واکسیناسیون است لذا این اتوبوس‌ها برای مناطق محروم سطح شهر و حاشیه‌ای اماده سازی شده است.

شهردار مشهد ادامه داد: همچنین ارگان‌های مختلف همچون خیریه ها، آسایشگاه ها، مراکز نگهداری سالمندان و … نیز درصورت نیاز می‌توانند از این طرفیت استفاده کنند.

ارجایی در خاتمه گفت: درکنار این مرکز ۱۷ محل دیگر نیز از سوی شهرداری برای انجام واکسیناسیون آماده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرارداده شده است و همچنین برای تسهیل دسترسی شهروندان به محل انجام واکسیناسیون ۱۰ اتوبوس از سوی شهرداری جهان شهر مشهد مقدس، تجهیز و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهد شد، تا به صورت سیار در نقاطی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون دشوار است حضور پیدا کنند، این اتوبوس‌ها ظرفیت انجام روزانه هزار واکسیناسیون را دارا هستند.

 

انتهای پیام// د.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.