به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، سخنگوی فیسبوک به تازگی اعلام کرد که ۴۰ هزار کارمند ایمنی و امنیت دارد که بر روی محتواها نظارت میکنند.
این آمار جدید دیروز در یک پست وبلاگی منتشر شد که حاکی از این بود که شرکت فیسبوک از زمان انتخابات سال ۲۰۱۶ ایالت متحده آمریکا بیش از ۱۳ میلیارد دلار در حوزه ایمنی و امنیت هزینه کرده و اکنون ۴۰ هزار کارمند دارد که در این بخش مشغول به کار هستند.
فیسبوک همچنین آمار جدیدی از کتابخانه تبلیغات سیاسی خود منتشر کرد که در آن افراد میتوانند تبلیغات سیاسی را که در فیسبوک یا اینستاگرام نمایش داده میشود، جست و جو کنند. این شرکت اعلام کرد که ۳ میلیون نفر هر ماه از این کتابخانه استفاده میکنند.
این آمار پس از انتشار گزارشهای روزنامه وال استریت ژورنال ارائه شده و این گزارشها نشان میدهد فیسبوک با وجود سرمایه گذاریهای سنگین، همچنان برای مقابله با مسائل جدی نظیر اطلاعات نادرست درباره کرونا و دچار چالش است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/