مدیران یک آژانس مالیاتی در سوئد مچ یک کارمند را که از زیر کار در می‌رفت گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مشاور که با مقامات مالیاتی سوئد همکاری می‌کرد برای کار نکردن، در مجموع ۵۵ ساعت با شماره شخصی خود تماس گرفت تا خطش مشغول باشد و تماس‌ها به افراد دیگر منتقل شود. البته این اتفاق توسط مدیرانش لو رفت.

در گزارش انضباطی منتشر شده توسط آژانس مالیاتی سوئد، که توسط خبرگزاری فرانسه ارائه شده، آمده است: "به جای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان، آندریاس با شماره تلفن شخصی خود تماس می‌گرفت تا در سیستم "مشغول" شود و تماس‌ها به افراد دیگر ارسال شود.

بین ۱۰ مارس تا ۵ مه ۲۰۲۱، این سوئدی ۲۸ ساله، که ممکن است با اخراج مواجه شود، ۳۲ بار (در کل ۵۵ ساعت) با شماره شخصی خود تماس گرفت که برابر با ۷ روز کاری در دو ماه است.

ترفند زیرکانه یک کارمند

بر اساس این گزارش، برخی از این تماس‌ها گاهی ساعت‌ها طول می‌کشد. مرد جوان، که این سمت را در ماه مه ۲۰۲۰ به عهده گرفت، به دلیل همه گیری از ژانویه ۲۰۲۱ از خانه کار می‌کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
پسر عموی داماد خواهرم سوئد مقیمه میگفت تو اروپا اگه زیاد کار بکنی همکارات زیر آبت رو میزنن چون میگن ما بیکار میمونیم و مازاد اعلاممون میکنن ولی رفت آمربکا گفت اینجا برعکسه هر چی بیشتر کار کنی پیش رئیسا عزیزتر از بقیه میشی
آخرین اخبار