رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛

افزایش ظرفیت ۲ هزار نفری مراکز نگهداری از معتادان متجاهر

حسنوند گفت:تا هفته آینده ۲ هزار نفر ظرفیت برای نگهداری از معتادین متجاهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اظهار کرد:جلسه امروز چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران بود که با حضور استاندار تهران و اعضای شورای هماهنگی در رابطه با وضعیت حوزه شهر تهران از حیث وجود معتادین متجاهر و ساماندهی این افراد در مراکز ماده۱۶ برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوعات غربالگری و تحویل به مراکز ماده ۱۶ تاکید بر واکسیناسیون افراد معتادی که در مراکز ماده۱۶ نگهداری می‌شوند مطرح شد، تاکنون۷۰ درصد این افراد واکسیناسیون شدند و ۳۰درصد باقی مانده اند که تا هفته آینده واکسیناسیون خواهند شد و پیش بینی ما این است که ۱۰۰درصد افرادی که در مراکز ماده ۱۶هستند در هفته آینده واکسیناسیون شوند.

حسنوند در ادامه افزود:درباره موضوع معتادین متجاهر تصمیم گرفته شد که تا هفته آینده قریب به ۲۰۰۰ نفر ظرفیت برای نگهداری از این افراد ایجاد شود که انشالله از شب جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر اقدام خواهد کرد که بخشی از دغدغه‌ی شهروندان نسبت به پاکسازی مراکز آلوده داشتند برطرف شود.

وی درباره افزایش ظرفیت مرکز سروش گفت: با پیگیری شخص محترم استاندار،مبنی بر آبرسانی این مرکز تاکید شد و مدیرعامل آب های تهران هم این قول را دادند که تا دو هفته آینده،آبرسانی در این مرکز انجام شود.

وی افزود:دغدغه عمده مسئولین شورای هماهنگی استاندار تهران، بحث عدم ظرفیت نگهداری زنان معتادین متجاهری که در محلات آلوده تهران مشاهده می‌کنیم بود که مقرر شد تا ۱۵روز آینده، پیگیری انجام شده و ۲۰۰نفر ظرفیت برای نگهداری از این افراد توسط بهزیستی ایجاد شود و آن مرکز ماده ۱۶که آماده است در حوزه شهر تهران تعیین تکلیف و آماده شود.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار