مدیر امور توزیع برق زابل گفت: به منظور بهبود شبکه برق شهر زابل و کیفیت ولتاژ مصرف کنندگان، از ابتدای امسال تاکنون هفت دستگاه ترانسفورماتور به قدرت مجموع هزار و ۴۰۰ کاوا در این شهر نصب شده است.

محمد گلی مدیر امور توزیع برق زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: خیابان ارتش هشت، بسیج ۱۲، انتهای بلوار بختیاری، شهرک علی اکبر، میدان تره بار و امام خمینی ۱۷ از جمله مناطقی است که کار نصب این تعداد ترانس انجام شده است.

وی ادامه داد: با نصب این تعداد دستگاه ترانسفوماتور ۹۰۰ مشترک این منطقه از برق پایدار و مطمئن بهره‌مند شدند.

مدیر امور توزیع برق زابل در شمال سیستان و بلوچستان بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: ارتقای پایداری شبکه، نوسازی و اصلاح شبکه برق، کاهش خاموشی و رضایت مشترکان از جمله اهداف انجام این پروژه است.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و همه ساله با باد‌های موسمی ۱۲۰ روزه که به سبب خشکسالی به ۱۶۰ تا ۱۸۰ روز در سال افزایش پیدا کرده با مشکلات متعدد رو به رو است و برخی روز‌ها شدت گرد و غبار به ۲۰ برابر حد استاندارد می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.