سرقت ناجوانمردانه پراید از یک زن در مشهد + فیلم

یک سارق به بهانه فرمان دادن به یک خانم برای پارک کردن خودرویش، از فرصت استفاده می کند و خودرو را می رباید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک سارق به بهانه فرمان دادن به یک خانم برای پارک کردن خودرویش، از فرصت استفاده می کند و در حرکتی عجیب خودروی پراید را می رباید. 

فیلمی از این حرکت عجیب و ناجوانمردانه سارق در حوالی بازار فردوسی مشهد را مشاهده می کنید. 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۴۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
اصلا جا برای پارک خودرو نبود (به اندازه یه خودروجانبود) و عجیبه چه اعتماد به نفسی داشت خانم که در این جای کم میخواست پارک کنه !! اگه جای 4 تا خودرو هم خالی بود فکر نکنم میتونست پارک دوبل کنه چه برسه به این اندازه جا ..! خانمها نکنید این کارهارو و به خودتون وبقیه ظلم نکنید ... خدا قهرش میگیره !! اما بازم جای تقدر داره اعتماد به نفس این خانم !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خیلی بده مالتوجلوچشمت ببرن آخرنامردیه البته مردم گشنه هستن مقصران پایتخت نشینن ای مردم موافقید باحرفام ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خیلی بده مالتو جلو چشمت ببرن ؟؟!! پس حتما بقیه یا تعدادی فکر میکنن خوبه !! چه جلو چشمت چه خارج از دید چه خارج کشور باشی و بهت خبر بدن و... همش بده نه فقط جلو چشم !! و مشکل هم پایتخت نشین ها نیستن و کشنه بودن مردم !! همه جای کشور سرقت میشه حتی تو روستاها ، شهرهای کوچیک و.. ! ولی تو پایتخت چون جمعیت زیاده خب واضحه سرقت بیشتر از بقیه جاهاست (نسبت به جمعیت هر شهر حساب کن) و درمورد گشنه بودن مردم هم باید گفت ؛ درسته مردم وضعشون خوب نیست ولی دلیل نمیشه سرقت کنن (هرچند بی تاثیر هم نیست) ولی دمورد این سرقت والا درحد همین لباسهاو کفشهای سارق قیمتش همچین کم نبود که بخوایم بگیم از رو گشنگی این کارو کرد! بعضیها دیگه عادت شده براشون و سارقها میبینی مثلاچند بانک یا طلا فروشی یا... زدن و میلاردها پول بردن که برای تا آخر عمرشون کافیه ولی باز دست به سرقت میزنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
عجیبه کاملا مشخص طرف اول قصد سرقت نداره حرکتش برای پارک کردن حتی تو ویدئو کاملا مشخص چراغ دنده عقب روشن میشه ولی ی دفعه فرار میکنه طرف اگه سرقت حرفش بود دیگه چرا باید می ایستاد و دنده عقب میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۰ دی ۱۴۰۰
برااینکه هول شده بود ازاسترس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۲ دی ۱۴۰۰
به نظر من هن هم وقتی اون فرد داخل خودرو نشست یکباره تصمیم به سرقت گرفت واگرنه همون اول که سوار شد فوری میرفت و نمی ایستاد !!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تا تو باشی رانندگی یاد بگیری و خودروت رو به احدی غیر از آشناهات ندهی برای پارک کردن . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
پس غیرت و شرف ما چی میشه متاسفم برای امثال شما که همه خلصتهای انسانیتون فقط در مورد دوستان اشنایانتون صدق میکنه و برای دیگران هیچ خط قرمزی ندارید اما هستن کسایی مثل من که براشون خودی و غیر خودی فرقی نمیکنه انسانیتشون همیشه و در همه حال برقرار
Iran (Islamic Republic of)
حمیدخان
۲۰:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مقصر واقعی مربیان تعلیم رانندگی هستند که به خانمها طرز صحیح پارک کردن خودرو را آموزش نمی دهند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز پاک دوبل ی روش کامل مشخص داره و مربی توضیح میده در چه زمانی باید فرمون به کدوم سمت بچرخه و تا کجا ادامه پیدا کنه و در چه وضعیتی فرمون به سمت مخالف بچرخه و ... بقیه همش به تمرین کردن شخص مربوط درضمن ویدئو در مورد پارک دوبل نیست اون مرد هم در امانت خیانت کرد هم به اعتمادی که بهش شده بود
آخرین اخبار