نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی نیروی هوایی ارتش در مشهد افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با حضور استاندار خراسان رضوی در پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امیر خلبان محمدرضا بهرام‌نژاد فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: امروز نیرو‌های مسلح ما با وجود تحریم‌ها به توانمندی‌های بزرگی در زمینه ساخت تجهیزات مدرن با تکنولوژی بومی دست یافته‌اند.

او افزود: در نمایشگاه امروز بخشی از تجهیزات و دستاورد‌ها رونمایی شده است.

 فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی نیروی هوایی ما نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی زمینی و حفاظت از سکو‌های نفتی ایفا کرد.


بیشتر بخوانید



امیر بهرام‌نژاد بیان کرد: همچنین این نیرو با حمله به مناطق نظامی دشمن نقش مهمی در پیشروی رزمندگان اسلام داشت و امروز نیز نیروی هوایی آماده و بیدار از آسمان کشور محافظت می‌کند و اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهد.

خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار