استاندار کرمانشاه گفت : هلال احمر همواره در خط مقدم امدادرسانی در بحران‌های مختلف مانند زلزله، سیل و کرونا حضوری موثر و آرامش آفرین داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ایران جزو کشور‌های بلاخیز دنیا است و حوادث ویرانگری در قالب سیل، زلزله و خشکسالی به تناوب در آن رخ می‌دهد.

او با تجلیل از نقش آفرینی‌های اثرگذار، پررنگ و محوری مجموعه هلال احمر در بحران‌های مختلف، گفت : این جمعیت هر چند یک نهاد دولتی محسوب می‌شود، ولی در جامعه به عنوان یک مدنی و مردمی شناخته می‌شود که در بحران‌های مختلف در کنار آن‌ها بوده است.

بازوند افزود: مردم در بحران‌ها از حاکمیت توقع دارد که در کنار آن‌ها باشد و هلال احمر در این زمینه پیشگام بوده و در همان لحظه اول حادثه در کنار آن‌ها حاضر شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هلال احمر در زلزله آبان ۹۶ و سیل بهار ۹۸ در خط مقدم امداد رسانی به مردم بود، افزود: در بحران کرونا نیز این مجموعه کنار دانشگاه علوم پزشکی برای مهار آن زحمت زیادی کشید که جای قدردانی بسیار دارد.

او به مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط هلال احمر باید همیشه در آمادگی کامل برای امداد رسانی به استان‌های همجوار هم باشد و موفقیت در این حوزه نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه از این مجموعه است.

بازوند بر تقویت تجهیزات جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: هرقدر امکانات بهتری در اختیار این مجموعه باشد کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش می‌یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.