معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی :

طرح‌های ترافیکی را همه جانبه ببینید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر همه جانبه دیدن طرح‌های ترافیکی تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: ما باید در جریان اجرای طرح‌های ترافیکی، تاثیر اقداماتمان را در دیگر معابر نیز پیش بینی کنیم.

وی افزود: در اجرای پروژه ها، ایمنی مسیر‌ها باید مورد توجه ویژه باشد.

فرهادی با تأکید بر این که در اجرای طرح‌های ترافیکی هزینه‌ها نباید مبنا قرار گیرد، افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی با جان مردم ارتباط دارد، برای همین مهمتر از هزینه‌هایی که در اجرای آن‌ها بر دستگاه‌ها تحمیل می‌شود، رعایت نکات ایمنی به صورت صددرصدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به طرح رفع گره‌های ترافیکی بیرجند و پیشنهاد یک طرفه شدن برخی معابر موجود در هسته مرکزی شهر، افزود: یک طرفه شدن معابر و خیابان ها، مشکلاتی را برای تردد مردم به همراه دارد، لذا باید با لحاظ جمیع جوانب همچون تسهیل شرایط عبور و مرور عمومی، خدمات دهی خودرو‌های امدادی و... اجرایی شود.

به گفته وی، هدف از اجرای طرح جامع ترافیکی شهر، افزایش ایمنی و نیز سرعت تردد است.

جلسه شورای هماهنگی ترافیک خراسان جنوبی با دو دستور کار بررسی طرح تقاطع محور یزد- طبس و اداره کل راه آهن شرق در حریم شهر طبس و نیز ارائه و بررسی مصوبات کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان بیرجند در سال ۹۹ برگزار شد.

دو طرح در دستور کار بعد از بحث و بررسی جامع اعضای حاضر، جهت تکمیل و رفع نواقص به جلسات بعد موکول شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.