هفته هفتم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ پیگیری شد.

لیل ۲ - رنس یک

گل‌های این بازی را دیوید و بنجامین آندره در دقایق ۳۱ و ۴۳ برای تیم لیل و فیلیپس در دقیقه ۷۴ برای تیم رنس به ثمر رساندند. تیم فوتبال لیل با پیروزی در این بازی ۵ امتیازی شد و در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفت. تیم رنس نیز با هفت امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

موناکو ۳ - سنت اتین یک

گل‌های این بازی را وولاند و بن یدر (۲ بار) به ترتیب در دقایق ۲۶، ۶۱ و ۸۶ برای تیم موناکو و بوناگا در دقیقه ۴۱ برای تیم سنت اتین به ثمر رساندند.

تیم موناکو با پیروزی در این بازی ۵ امتیازی شد و در رده هفدهم جدول قرار گرفت. تیم سنت اتین نیز با ۳ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.

مون پلیه ۳ - بوردو ۳

گل‌های این بازی را جرمین ۲ بار و مولت به ترتیب در دقایق ۱۱، ۵۱ و ۷۲ برای تیم مون پلیه و جو هوآنگ، اونانا و کالو به ترتیب در دقایق ۱۸، ۲۵ و ۸۵ برای تیم بوردو به ثمر رساندند.

تیم‌های مون پلیه و بوردو با تساوی در این بازی به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز در رتبه‌های هفتم و چهاردهم لوشامپیونه قرار گرفتند.

نانت ۳- برس یک

گل‌های این بازی را براس، چیرولا و براسیر (گل به خودی) به ترتیب در دقایق ۲۷، ۵۵ و ۵۸ برای نانت و لودوارون در دقیقه ۶۷ برای تیم برس به ثمر رساندند.

تیم نانت با پیروزی در این بازی ۱۰ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. تیم برس نیز با ۴ امتیاز در رتبه هجدهم جدول باقی ماند.

رن ۶- کلرمون صفر

گل‌های تیم رن را در این بازی مارتین، تریر، سلیماناک (۲ بار)، لابرده و تایت به ترتیب در دقایق ۳۲، ۳۶، ۵۵، ۵۷، ۶۴ و ۷۷ به ثمر رساندند. تیم فوتبال رن با پیروزی در این بازی با ۸ امتیاز به رتبه دهم جدول لوشامپیونه رسید. تیم کلرمون نیز با ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار