هفته هفتم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ به اتمام رسید.

پاری سن ژرمن ۲ - متز یک

گل‌های این بازی را اشرف حکیمی (۲ بار) در دقایق ۵ و ۹۵ برای پاری سن ژرمن و کویاتک در دقیقه ۳۹ برای تیم متز به ثمر رساندند. پاریسی‌ها با درخشش ستاره مراکشی خود و با کسب ۳ امتیاز این مسابقه با ۲۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول لوشامپیونه باقی ماندند. تیم متز نیز با ۳ امتیاز در رتبه بیستم جدول قرار گرفت.

لوریان یک - نیس صفر

تک گل این بازی را مونکوندویت در دقیقه ۲۳ برای تیم لوریان به ثمر رساند. تیم لوریان با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. تیم نیس هم با ۱۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

لیون ۳ - تروا یک

گل‌های این بازی را شقیری، امرسون و پاکوئتا به ترتیب در دقایق ۴۸، ۷۲ و ۸۹ برای لیون و کاوالارین در دقیقه ۴۸ برای تروا به ثمر رساندند. شاگردان پیتر بوش با کسب ۳ امتیاز این مسابقه ۱۱ امتیازی شدند و به رتبه ششم جدول لوشامپیونه صعود کردند. تیم تروا نیز با ۵ امتیاز در رتبه هفدهم باقی ماند.

لانس صفر - استراسبورگ یک

تک گل این بازی را آخورکه در دقیقه ۶۷ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساند. تیم استراسبورگ با شکست لانس ۱۰ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول قرار گرفت. تیم لانس نیز با ۱۲ امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد.

آنژه صفر - مارسی صفر

تیم‌های فوتبال مارسی و آنژه با تساوی در این بازی به ترتیب با ۱۴ و ۱۲ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول لوشامپیونه و پایین‌تر از پاری سن ژرمن قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار