احتمال دارد پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان نتواند در دیدار مقابل بلژیک به میدان برود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان ۲۸ شهریور تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد تا در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شرکت کند. این در حالی بود که بهروز عطایی به همراه ۲ تن از والیبالیست‌های تیم ملی در راه بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه به تیم ملی جوانان پیوستند و برای حضور در رقابت‌های جهانی عازم ایتالیا شدند.

در این میان روادید بردیا سعادت، پشت خط زن تیم ملی جوانان کشورمان که قرار بود برای ادامه تمرینات در ژاپن به تیم ملی بزرگسالان ملحق شود به دلیل قوانین شدید کشور ژاپن درباره شیوع ویروس کرونا صادر نشد و او نتوانست به تیم ملی بزرگسالان در ژاپن بپیوندد. سعادت قرار بود با پروازی مستقیم راهی ایتالیا شود تا به جوانان ایران در این کشور ملحق شود، اما تا به امروز خود را به ایتالیا نرسانده است و همین امر احتمال این که برابر بلژیک حضور نداشته باشد را قوت می‌بخشد.

اکبر محمدی، سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: سعادت فردا با یک پرواز به ایتالیا خواهد آمد. اگر طبق برنامه و بدون مشکل به کاربونیا برسد برابر بلژیک به میدان خواهد رفت، اما اگر دیر برسد قطعا نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. همه چیز منوط به آمدن سعادت است. ما تا قبل از بازی با بلژیک منتظر او خواهیم ماند.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در خصوص آمادگی سایر بازیکنان گفت: همه بازیکنان در سلامت هستند. امروز هم تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم از روحیه خوبی برخودار هستند. امیدوارم در بازی اول برابر بلژیک عملکرد خوبی هم داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار