محور رویان – بلده بعلت لغزش زمین تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سلیمان ایزدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور از لغزش زمین درمحور رویان-بلده منطقه اسپی او و مسدود شدن این مسیر تا اطلاع بعدی خبر داد.

او افزود: لغزش زمین در منطقه «اسپی او» این محور رخ داد که موجب فرو نشست و شکاف عمیق زمین به عرض بیش از شش متر و به طول حدود ۵۰ متر و عمق حدود ۶ متر شد.

ایزدی گفت: راهداران سخت کوش شهرستان نور در حال بهسازی در منطقه می‌باشند تا با ایجاد یک راه فرعی امکان تردد خوردو‌ها به صورت موقت فراهم شود.

او در خصوص علت بروز این حادثه، افزود: وجود آب‌های بالادستی به علت عدم عملیات آب خیز داری توسط دستگاه‌های ذیربط و نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی مجدد سنگ‌ها شد که در این حادثه خوشبختانه آسیب به کاربران جاده‌ای وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور افزود: بخش بَلَده شهرستان نور دارای ۴۵ روستا بوده که از طریق سه جاده به شهر‌های شمالی و تهران دسترسی دارد.

مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.