فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی یادآور حماسه، وحدت، انسجام و همدلی مردم ایران است گفت: هفته دفاع مقدس بازتاب جهان بینی برتر ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی شعبانی فرماندار ایرانشهر اظهارداشت: مردم ایران، ملتی طالب عزت و استقلال، ملتی خداجو و آزاده، ملتی توفنده علیه استبداد، استکبار و خواهان جهانی برپایه صلح و برادری و پیراسته از فزون خواهی و تبعیض است.

وی با تاکید بر اهمیت بزرگداشت این ایام افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و پایداری ملتی است که با دست خالی در برابر تهاجم جبهه استکبار ایستاد و آنان را به خاک مذلت نشاند.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: هفته دفاع مقدس بزرگداشت نام و یاد مردان و زنانی است که عاشقانه و صادقانه بر عهد خود وفا کردند، جمعی دعوت حق را لبیک گفتند و در رضوان الهی مقیم شدند.

وی با تاکید بر انتقال رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان گفت: این ایام فصل بازخوانی پیام شهدا، جانبازان، ایثارگران و شیر زنان و شیرمردانی است که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل پیکار کردند و با اراده آهنین و خلل ناپذیر بر حفظ و تقویت راه انقلابیون ۵۷ پای فشردند.

شعبانی افزود: هفته دفاع مقدس دانشگاه تعلیم ارزش‌ها و باورهای ملتی زنده، دلیر، شکوهمند، پویا و مصمم، به نسل‌های حاضر و آتی است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس ملت ایران پدیده‌ای استثنایی بود و نقطه عطفی مانا و جاری در تاریخ ایران است. بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار و توانایی ما است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار