کلاهبردارانی که با شگرد سرمایه گذاری و مشارکت در آپارتمان سازی اقدام به اخاذی می کردند، به دام افتادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر این که فردی با جلب اعتماد از وی، عنوان کرده بود در کار ساختمان سازی فعالیت دارد و می‌تواند ملک قدیمی و فرسوده را تخریب و آپارتمان سازی کند، بنابراین وی را به دفتر اسناد رسمی برده و به بهانه پیش فروش آپارتمان در آینده، وکالت فروش را از صاحب ملک دریافت و ملک را به شخص غیر می‌فروشد که بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه متهم با ۲ فقره سابقه کیفری و همدستش با ۴ فقره سابقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضاسی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس بیان کرد منزل را به متراژ ۲۲۰ متر مربع به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال خریداری کرده است ، لیکن در بررسی کارآگاهان مشخص شد متهم با مانورمتقلبانه وکالت فروش را از صاحب ملک دریافت و ملک را به شخص غیر فروخته و آپارتمان سازی در کار نیست.

سردار میرفیضی گفت: سرانجام متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده  و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار