نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دستاورد‌های عدالت قابل مقایسه با قبل نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم گرامیداشت سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان که دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی حضور داشت با اشاره به اینکه منطقه ضیابر سرزمین یکی از مجاهدان رهبران نهضت مشروطه به نام عبدالوهاب ضیابری است، گفت: گیلان ۸ هزار شهید در دوران ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

او در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان گفتند باید اذعان کنیم در دهه عدالت نمره مطلوبی از عدالت به دست نیاوردیم البته نارضایتی من نباید به این معنا باشد که برای استقرار عدالت کاری انجام نگرفته است فقط دستاورد‌های عدالت قابل مقایسه با قبل نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سرسبزی خطه شمال فریبنده شده است، گفت: فقر زیر این سرسبزی پنهان شده است به عنوان مثال شبکه آب آشامیدنی مطلوب نداریم و شبکه برق بعد از ۴۰ سال فرسوده است و گیلانیان از این وضعیت گلایه دارند، تالاب انزلی حال خوشی ندارد، ۴۲ سال است که زباله در سراوان جمع شده است و کسی پیگیر این مسئله نیست.

آیت الله فلاحتی در ادامه به زد و بند‌های مختلف مسوولان استانی اشاره کرد و افزود: این زد وبند‌ها مانع پیشرفت استان شده است.

او همچنین از تعطیلی شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در استان انتقاد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ورود فاضلاب به رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود را یک فاجعه ملی دانست.

آیت الله فلاحتی از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست در مورد مسئله پسماند و مشکلات عدیده مردم ورود کرده و تصمیات و دستورات لازم را صادر کند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد در سایه همگرایی مردم و مسئولان مشکلات جامعه حل شود.

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از همه دست اندرکاران برپایی این مراسم به ویژه صدا وسیما در پوشش مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلانی گفت: منطقه ضیابر خاستگاه افراد مومن و متعهد است و این منطقه در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۸۰ شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

او تصریح کرد: همه ساله مردم این منطقه در مناسب‌های مختلف مذهبی به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا بزرگترین هیات تعزیه خوانی استان را در این منطقه برپا می‌کنند، و همه عزاداران حسینی و ارادت‌مندان به سید و سالار شهیدان را اطعام می‌دهند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور دکتر قالیباف در مراسم یادواره شهدا با همه مشغله‌های کاریش، از رئیس خانه ملت خواست تا امکانات لازم را برای رفع مشکلات مردم منطقه شهیدپرور ضیابر اختصاص دهد و در جهت رفع مشکلات این منطقه گام بردارد.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.