تبلیغات منفی واکسیناسیون، تهدیدی برای سلامت مردم

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان اشکذر گفت: واکسیناسیون خانه به خانه اقدام مفیدی برای تسریع واکسیناسیون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان اشکذر با بیان  اینکه تبلیغات منفی واکسیناسیون، سلامت مردم را تهدید می‌کند، گفت: واکسیناسیون خانه به خانه اقدام مفیدی برای تسریع واکسیناسیون است.

او بیان‌کرد: از مردم درخواست می‌کنم با رعایت نکات بهداشتی بدون توجه به تبلیغات منفی پیرامون واکسیناسیون در سریع‌ترین زمان به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

هادی نسب اظهار داشت: وضعیت شهرستان اشکذر در خصوص واکسیناسیون مطلوب است.

او تصریح کرد: از اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان اشکذر درخواست می‌کنم با جدیت و عزم همگانی برای سلامت شهروندان گام بردارند.

هادی نسب گفت: مسئولان در خصوص نحوه مقابله با کرونا، بازگشایی مدارس و برنامه‌های اربعین و ایام پایانی ماه صفر با اولویت حفظ سلامت مردم تصمیم گیری کنند.

فرماندار شهرستان اشکذر عنوان کرد: همه اداره‌ها باید در خصوص واکسیناسیون حمایت جدی داشته باشند.

او بیان کرد: همه اقشار مختلف جامعه به نحوی با یکی از اداره‌ها در ارتباط هستند و اداره‌ها و نهاد‌ها موظف هستند آن‌ها را نسبت به واکسیناسیون کرونا تشویق و ترغیب کنند.

هادی نسب گفت: برای نمونه آموزش و پرورش با راه اندازی پویش‌های مختلف، جمعیت هلال احمر از طریق خانه‌های هلال، بسیج از طریق پایگاه‌های محلی، تبلیغات اسلامی از طریق ائمه جماعت مساجد، شبکه بهداشت و درمان از طریق خانه‌های بهداشت و واکسیناسیون خانه به خانه، می‌توانند اقدامات مفیدی در خصوص واکسیناسیون به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار