اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در تالار شهر مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس را گرامی میداریم؛ به ویژه شهدای رسانه که همپای رزمندگان اسلام صلاح رسانه‌ای خود را به دوش کشیدن و آن صحنه را ثبت و ضبط کردند.

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی برگزار شد

او ضمن تسلیت ایام اربعین افزود: من از مسئولین رسانه‌ای تقدیر و تشکر کنم، به خصوص مسئولین برگزاری این جشنواره که با برگزاری آن باعث شدند تا صحنه‌های ماندگار و عزت مندی را ثبت و ضبط کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: قطعا رسانه ای‌ها میتوانند در ثبت وقایع ماندگار برای پانصد سال دیگر و قضاوت در آن زمان بسیار موثر باشند.

سردار افراسیابی بیان کرد: رسانه هم در کمک به رزمندگان کمک زیادی کردند، چرا که با ثبت وقایع جنگ و ثبت آثار چه در زمان جنگ و چه در حال باعث شدند تا دلاوری‌های رزمندگان ماندگار بماند .

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: ما در رسانه از سال ۶۸  با جنگ فرهنگی مواجه شدیم و یکی از ابزار های پیش رونده برای دشمن رسانه بوده است و هر چقدر زمان جلوتر آمد حرکت دشمن برای پیشرفت و جنگ بیشتر شد.

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مشهد برگزار شد

او افزود:گام دوم در هم افزایی با نهاد های بیرون از دولت است و شبکه هم افزای رسانه ای برای اعتلای حوزه رسانه ای کشور باید با برنامه ای منظم ایجاد شود.

وزیر ارشاد اسلامی ادامه داد: صندوق هنر تنها نخواهد بود و حتما در آینده صندوقی به نام صندوق هنر و رسانه خواهیم داشت.

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مشهد برگزار شد

 

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.