واکسیناسیون دانش آموزان ۱۵ سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن رضائیان رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت این استان گفت: به منظور ایجاد ایمنی و مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع ویروس کووید۱۹  در مدارس،  واکسیناسیون دانش آموزان ۱۵ سال به بالا در استان آغاز شد.

محسن رضائیان افزود: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ سال به بالا از امروز پنجشنبه اول مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و دانش‌آموزان واکسن سینوفارم دریافت می‌کنند.

رضائیان از ورود ۶۲ هزار دُز واکسن در انواع مختلف به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دیروز ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم، ۱۰ هزار دُز برکت و ۲ هزار دُز اسپوتنیک وارد استان شده و هیچ‌گونه کمبود واکسن نداریم.

رضائیان از افزایش سرعت واکسیناسیون از ۵ هزار به ۱۰ هزار عدد در روز در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به روزهای قبل خبر داد و گفت: تاکنون ۵۱۶ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن تحویل استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

او با بیان اینکه همه مراکز واکسیناسیون در استان حتی در ایام تعطیل فعال هستند، افزود: تاکنون ۳۰۴ هزار و ۴۴۲ نفر در نوبت اول و ۱۴۳ هزار و ۷۱۰ نفر در نوبت دوم واکسن دریافت کردند و در مجموع ۴۴۸ هزار و ۱۵۲ دُز واکسن در کعگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با شاره به اینکه ۵۷ هزار و ۸۷ دُز واکسن بدون پرت در استان وجود دارد گفت: ۸۸ و نیم درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.