مهمان این قسمت از برنامه محاکات گفت: زمین را بیست سال قبل ۴ میلیون تومان فروختم و با وجود افزایش قیمت آن، اصلا از این موضوع ناراحت نیستم.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «محاکات» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی همچون فصل اولش با حضور افرادی روی آنتن می‌رود که هر کدام داستان جالبی از زندگی شان روایت کردند و مطابق ساختار برنامه پس از روایت مهمان، در صورتی که داوران بیشترین رای را به او بدهند زندگی او تبدیل به یک کتاب می‌شود.

شعبان متولی زاده، معلم مقطع ابتدایی در برنامه محاکات گفت: برای تدریس به مدرسه‌ای رفتم که مسیر ان صعب العبور بود. معلمان در آن زمان هم حقوق چندانی نداشتند که برای تسهیل در تردد، ماشین بخرند.

وی افزود: به ناچار به همسرم پیشنهاد دادم که برای زندگی به آنجا برویم. اما همسرم به دلیل داشتن بچه، زندگی در آنجا را صلاح ندانست؛ بنابراین ترجیح دادم زمین خود را بفروشم. زمین کشاورزی خود را بیست سال پیش به مبلغ ۴ میلیون فروختم.

این معلم مقطع ابتدایی ادامه داد: سپس از ماشین رنجرور مبلغ دو میلیون تومان خریدم و آن را بعد از ۲ سال و قیمت ۶۰۰ هزار تومان فروختم. سال گذشته زمین را به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش کردند. اما من به هیچ عنوان نگران این موضوع نیستم.

وی افزود: با ماشین رنجرور، دانش آموزان، معلمان، خانواده، را به مدرسه می‌بردم. راه به قدری طولانی بود که با حتی با ماشین یک ساعت زمان می‌برد.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالم که از مال خود در راه تحصیل دانش آموزان استفاده کرده ام.

داوران «محاکات» امیر شهاب رضویان، فلورا سام و رسول نجفیان هستند و این برنامه هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
والله من در یکی از روستاهای خیلی دورافتاده با کیلومترها جاده خاکی و با مسافت رفت و برگشت 250 کیلومتری خدمت کردم و خانمم هم با کمال میل با یک دختر 2 ساله باهام اومد.به خدا خانمم با زنان آبادی میرفت با الاغ آب میاورد.اگه هم زمینی داشتم بخاطر رفاه خودم میفروختم و منتش سر دانش آموزان نمیذاشتم.درسته آموزش و پرورش نسب به معلمین ابتدائی تبعیض فاحشی قائله اما دانش آموز در این زمینه هیچ تقصیری نداره.حدود 15 سال قبل بنده در یک روستا ماهی 20 هزارتومان اجاره پرداخت میکردم.هر دستگاه دولتی دیگری بود این اجاره ها را پرداخت میکرد اما متاسفانه در آموزش وپرورش در حق معلم خیلی خیلی ظلم میکنه
آخرین اخبار