مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: از آغاز اجرای طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا ۶۱ درصد از جمعیت هدف در بردسکن خراسان رضوی واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا رضانژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: تاکنون به ۸۰ درصد از افراد بالای ۴۵ سال بردسکن، واکسن کرونا تزریق شده است و خوشبختانه در زمینه واکسن کمبودی نداریم و در مرکز تجمیعی شهر بردسکن و تمامی مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت واکسیناسیون انجام می‌شود.

او افزود: اگرچه بردسکن یکی از سه شهرستان دارای وضعیت قرمز کرونایی خراسان رضوی است، اما اکنون آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان رو به کاهش است.


بیشتر بخوانید


مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان بردسکن بستری هستند، ادامه داد: با روندی که در انجام واکسیناسیون داریم پیش‌بینی می‌شود تا ابتدای هفته آینده رنگ این شهرستان از نظر همه گیری کرونا تغییر یابد.

رضانژاد با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: اکنون تنها حدود نیمی از مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این آمار باید ارتقا یابد.

 

انتهای پیام // ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.