همسر سابق، عامل هتک حیثیت در شاد

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی که اقدام به بارگزاری تصاویر شخصی همسر سابقش به دلیل اختلافات قبلی در شبکه اجتماعی شاد کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ محمدپور رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: با مراجعه خانم جوانی به پلیس فتای شهرستان قاین و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی شاد اقدام به توهین و بارگزاری عکس‌های شخصی و خانوادگیشان در این شبکه کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتای شهرستان قاین پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیه و با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، متهم را که همسر سابق این فرد بود شناسایی و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ محمدپور از کاربران خواست تا در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را همواره مد نظر داشته باشند، همچنین برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

 رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی با بیان اینکه شهروندان هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند گفت: افراد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.