از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال با پرداخت تسهیلات این نهاد سه هزار و ۲۲۷ فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و ۲۹۰ شغل غیرمستقیم در استان ایجاد شد.

او با اشاره به ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ادامه داد: از این تعداد تا اکنون ۷۹۰ شغل مستقیم و ۳۱۶ شغل غیرمستقیم اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید


امیری با اشاره به اینکه تسهیلات اشغالزایی به افراد تحت حمایت کمیته امداد تعلق می‌گیرد، افزود: کارفرمایان و صاحبان مشاغل با به کارگیری مددجویان تحت حمایت و تأیید حوزه معاونت اشتغال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او با بیان اینکه بعد از مشاوره شغلی و طی دوره‌های آموزشی و مهارتی، مدارک مددجو برای اخذ تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یا بانک‌های عامل معرفی می‌شود، اضافه کرد: در صورت عدم تأیید طرح، کارشناسان کمیته امداد طرح‌های دیگری را به مددجو پیشنهاد می‌دهند.

امیری ادامه داد: مددجویان می‌توانند طرح‌های خود را در رشته‌های کشاورزی، تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی، کارگاهی، مشاغل خانگی، دامپروری، صنایع‌دستی و صنفی به کمیته امداد ارائه دهند و با تأیید کارشناسان این نهاد مشمول دریافت تسهیلات شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.