واکسن کرونا برای ورزشکاران آمریکایی در المپیک ۲۰۲۲ اجباری شد

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده واکسیناسیون ورزشکاران این کشور مقابل کرونا را برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، اجباری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده خلاف المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو، تزریق واکسن کرونا را برای همه ورزشکاران جهت حضور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن اجباری کرد.

بر این اساس همه ورزشکاران، کارکنان و پیمانکاران این کمیته تا اول نوامبر (۱۰ آبان) باید به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کنند و کل کاروان این کشور برای المپیک ۲۰۲۲ پکن باید برابر این ویروس واکسینه شود.

افراد می‌توانند قبل از حضور در مراکز بررسی کمیته المپیک آمریکا، در صورت پذیرش، از معافیت پزشکی یا مذهبی برخوردار شوند و هرگونه واکسنی که توسط سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت جهانی تایید شده باشد، پذیرفته می‌شود.

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده در تشریح نیاز به واکسن گفت: "سلامت و تندرستی جامعه المپیک و پارالمپیک ما همچنان در اولویت اول است. "

البته بعید به نظر می‌رسد این تصمیم واکنش گروه‌های مخالف واکسیناسیون آمریکا را به دنبال نداشته باشد.

از اول دسامبر، این دستور به تمام اعضای کاروان یا ورزشکارانی که از سوی کمیته المپیک آمریکا به مسابقات اعزام خواهند شد، تعمیم می‌یابد.

این امر عمدتاً بر بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن که قرار است از ۴ فوریه شروع شوند و سپس بازی‌های پارالمپیک که از ۴ مارس آغاز می‌شوند، تاثیر خواهد گذاشت.

کمیته المپیک آمریکا برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو دریافت واکسن کرونا را اجباری نکرد، اما ۸۳ درصد از ۶۱۳ المپین این کشور به طور کامل برای این رویداد واکسینه شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار