عضویت در شانگهای؛ ناکامی آمریکایی‌ها برای انزوای ایران در جهان

خطیب جمعه گرگان گفت: با عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگ‌های بار دیگر تلاش امپریالیسم ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بود و می‌خواست ایران را در منطقه و جهان تنها کند، اما با عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگ‌های بار دیگر تلاش امپریالیسم ناکام ماند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: با همکاری و عضویت ایران در سازمان شانگ‌های به صورت رسمی، جهانی و بین المللی حربه منزوی کردن ما از آمریکایی‌ها گرفته شده است.

 

آیت‌الله نورمفیدی گفت: زمینه خوبی پیش آمده تا از بازار‌های سه میلیاردی جمعیت برای بهبود اقتصاد کشورمان استفاده کنیم.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: اقتصاد با ضوابط و برنامه ریزی‌های دولت و البته فعال بودن وزارت امور خارجه از نظر اقتصادی تقویت می‌شود و با آمادگی و تولید خوب اقتصاد ما می‌تواند پیروز شود.

 

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به استفاده حساب شده از راهپیمایی و پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی از نجف به کربلا از مسائل مهم جهان اسلام است که به جهانیان مقابله دین با درد، غم، ظلم، ستم و استکبار با اهتزاز پرچم امام حسین (ع) نشان می‌دهند که ما بعد از هزار و ۴۰۰سال دنباله رو هدف امام حسین (ع) هستیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در صفحات تاریخ ایران و جهان بی سابقه است، مردم ایران همه در کنار هم برای دفاع از کشور، دین و ارزش‌های خود دست به دست هم پیر و جوان، زن و مرد مثل صحنه‌ی کربلا قدم برداشتند و ایستادگی کردند و ملت ایران در دفاع از میهن خوش درخشیدند.

 

نماز جمعه گرگان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار