فرماندار هشترود از برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی ملی خبر داد و خواستار حفظ اراضی ملی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی کارگروه مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز گفت:دستگاه‌های خدمات رسان مکلفند در صورت تقاضای مجاورین رودخانه، قبل از صدور هر گونه مجوزی و قبل از انجام خدمات، از شرکت آب منطقه‌ای استعلام نموده ودر زمان صدور مجوز، لازم است نظر شرکت آب منطقه‌ای نیز لحاظ گردد و در زمان ساخت و ساز نیز نظارت لازم صورت گیرد.

او با بیان اینکه ۷۵ هزار هکتار منابع و اراضی ملی در این‌شهرستان وجود دارد که باید همه آن‌ها سند تک برگی و کاداستر داشته باشند افزود: نقشه کاداستر برای اراضی شهرستان باید هرچه زودتر تهیه شود، زیرا صدور سند مالکیت تک برگی بر اساس نقشه کاداستر می‌تواند از خیلی از تخلفات و تعرض حرایم شهری جلوگیری می‌کند.

او اجرای طرح کاداستر را به نفع مالکان زمین‌های کشاورزی دانست و گفت: اجرای طرح کاداستر به دلیل بالا رفتن ارزش ملک و بهره وری بیشتر از زمین‌های کشاورزی به نفع مالکان و کشاورزان است.

فرماندار هشترود اجرا و اتمام هرچه زودتر طرح تفصیلی شهر هشترود نیز از سوی شهرداری تاکید کرد و گفت: اکثر اختلافات ملی در شهر هشترود بر سر نا اتمام ماندن این طرح است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار