برگزاری یادواره شهدای بندرعباس

با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، یادواره شهدای گردان 422 در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، یادواره لاله‌های ۴۲۲ ویژه بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان ۴۲۲ یا زهرای لشکر ۴۱ ثارالله در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره گفت: هرمزگانی‌ها در طول دفاع مقدس هم در مبارزه مستقیم با استکبار جهانی آمریکا شهید تقدیم انقلاب کردند و هم در مبارزه با نوکر استکبار صدام که این از رشادت‌های هرمزگانی‌ها است.

سردار تنگسیری افزود: مردم هرمزگان کم ادعا، اما پر کار هستند و بصیرت مردم هرمزگان زبانزد است به طوری که وجود ۱۵۰۰ شهید از جمله دو شهید مدافع حرم گواهی بر این بصیرت و ولایتمداری است.

او گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه زیادی به مردم هرمزگان داشت و همیشه از رشادت رزمندگان هرمزگانی بویژه در عملیات والفجر ۸ وحاج علی حاجبی به نیکی یاد می‌کرد.

سردار تنگسیری افزود: افتخار می‌کنیم که پس از ۴۱ سال از آغاز دفاع مقدس که در برابر شرق و غرب و اروپای جنایتکار ایستادیم، امروز همچنان مردم در این خط ایثار و شهادت ایستاده اند.

او گفت: شهدای هرمزگانی افتخار می‌کنند که مردم هرمزگان و جوانان هرمزگانی امروز در راه ولایت و نگهبانان تنگه هرمز و بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی در این استان هستند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار