رئیس جمهور گفت :همجواری با عراق یک فرصت مناسب برای ایلام است که باید نهایت استفاده از آن را برد و این استان ظرفیت تبدیل شدن به قطب صادرات به کشور عراق را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان ایلام گفت: باید استان ایلام مورد توجه ویژه قرار گیرد، توجه ای که مبنای آن عدالت محور باشد. تقسیم منابع و امکانات در بودجه ۱۴۰۱ بر اساس آمایش سرزمینی است که نگاه توسعه ای عدالت محور است .

ما باید شاخص های مختلفی در اجرای عدالت داشته باشیم که مهم ترین شاخص آن، اجرای عدالت است. یکسری پروژه های نیمه تمام در استان ایلام و دیگر نقاط کشور داریم که اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

ایلام ظرفیت تبدیل شدن به قطب صادرات به کشور عراق را دارد. همجواری با کشور عراق یک فرصت بسیار مناسب برای استان ایلام است که باید نهایت استفاده از آن را برد.

کارگروهی در حوزه معاونت اجرایی ریاست جمهوری وظیفه پیگیری مصوبات و گفته های این سفر را بر عهده دارد.

ما باید کارخانه بزرگ اقتصاد را در کشور فعال کنیم، خدمات مناسبی به مردم حاشیه شهرها ارائه نشده که نیاز است مورد توجه قرار گیرد.کار در این دولت، به جهت اقتضای کشور، کار جهادی همچون دفاع مقدس می خواهد.

سامانه گرمسیری باید تکمیل شود، چرا که وقتی پروژه ای تعدیل شود، تجهیزات فرسوده و خسارت بار می شوند.

در خصوص محرومیت زدایی در شهرستان هلیلان، شنبه گروهی به این منطقه اعزام می شود و کار ارتقاء بخش آسمان آباد را نیز وزیر کشور پیگیری می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.