فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک گفت: با تبیین و گرامیداشت دفاع مقدس نباید بگذاریم دشمنان نظام آن را تحریف کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار براتعلى صالحى فرمانده سپاه کنارک در بین خطبه هاى نماز جمعه مسجد مدنى اهل سنت کنارک با اشاره به لزوم پاسداشت و گرامیداشت جانفشانى هاى رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت:نباید گذاشت تا عده اى از دشمنان، دفاع مقدس و دستاوردهاى آن را تحریف کنند.

وى با بیان اینکه باید مسائل و رخدادهاى جنگ تحمیلى را براى نسل جوان تبیین و تشریح کنیم، گفت: دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگى و مقاومت رزمندگان اسلام علیه ظلم است.

وى با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلى اگر چه در ظاهر صدام و رژیم بعث مقابل ما بودند، افزود:، اما در اصل بسیارى از کشور‌ها و جبهه استکبار با تمام امکانات و تجهیزات از وى حمایت می کردند و درواقع شرق و غرب بر علیه انقلاب نو پاى مردم ایران بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با بیان اینکه هدف شرق و غرب و دنیاى استکبار نابودى نظام نوپاى انقلاب اسلامى بود، تاکید کرد: با پشتیبانى، ایستادگى و حمایت همه جانبه مردم، پیروز نهایى کشور ما بود.

سرهنگ صالحى با اشاره به اینکه دفاع مقدس الگوى مبارزه با ظلم و استکبار است، گفت: الگوى دفاع مقدس نیز قیام ابا عبدالله الحسین (ع) بود.

وى ادامه داد: اکنون و در این برهه از زمان نیز علاوه براینکه نخبگان باید به روشنگرى درخصوص شبهات دشمن درمورد دفاع مقدس بپردازند، مسئولین نیز باید با خدمت صادقانه، دستاوردهاى نظام اسلامى را حفظ نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار