معرفی نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: ۱۱ نفر از جوانان زیر ۲۱ سال استان برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت مشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت جوانان زیر ۲۱ سال خوزستان در ۱۱ رشته نفرات برتر معرفی شدند.

او افزود: مصطفی خضریان در فناوری خودرو، احسان حسینی برآفتابی دررشته امنیت سایبری، محمدباقر بهزادی در تاسیسات الکتریکی، محمدرضانبگانی در رشته تهویه و تبرید، مهدی عابدینی ملک آبادی درتراش CNC امیرحسین آقاجاری در رشته توسعه نرم افزار‌های موبایل، سید دانش موسوی ده موردی در جوشکاری همچنین نرجس سواعدی در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، نیمافضلی در راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت، کیانا صفاران فناوری طراحی گرافیک وحسین ساکی محمدی در رشته کنترل صنعتی جواز حضور در این مسابقات را بدست آوردند.

سواعدی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ارتقای سطح استاندارد‌های آموزش مهارت در کشور و فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: مرحله کشوری این مسابقات از اواخر مهرماه در شانزده استان کشور برگزار می‌گردد و اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان نیز در آبان ماه میزبان رقابت کنندگان کشوری در رشته تهویه و تبرید خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزیدگان با پشت سر گذاشتن دو مرحله مسابقات شهرستانی و استانی مجوز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کرده اند و برای اعزام به مسابقات کشوری چند مرحله اردو را زیر نظر کارشناسان مجرب با موفقیت گذرانده و با آمادگی کامل به محل مسابقات اعزام خواهندشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.