سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: لایحه ارسالی شهرداری در خصوص تیم فوتبال شاهین شهرداری در شورا تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، ایمان زندی نیا سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به تصویب لایحه ارسالی شهرداری در خصوص تیم فوتبال شاهین شهرداری، بیان کرد: با توجه به اعلام شهرداری مبنی بر اتمام مجوز تیم‌داری از سوی وزارت کشور و تکلیف قانونی شهرداری برای واگذاری امتیاز تیم در پایان فصل، با لایحه شهرداری با قید باقی ماندن امتیاز این تیم در شهر بوشهر موافقت شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا شروع مسابقات و زمان انجام فرآیند واگذاری، شهرداری برای مکاتبه با فدراسیون فوتبال و ثبت مشخصات بازیکنان با رده‌های پایه و بزرگسالان در لیگ دسته یک اقدام کند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد، زیر لوای شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.

این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.

پس از آن با تلاش مسئولان استان دوباره مجوز یکساله تیم‌داری شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک از وزارت کشور گرفته شد. این مجوز چند وقتی است که به پایان رسیده و در هفته‌های گذشته بارها جلساتی برای تعیین تکلیف تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته یک فوتبال دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز و کسب رتبه پنجم جدول، فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور را به پایان رساند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.