بسیج حقوقدانان کرمان،به دنبال اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهدای کمک‌های مومنانه،۱۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه آیین اهدای ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه به منظور اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان، تاکنون طی چهار مرحله بسته‌های کمک معیشتی از سوی بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان اهدا شده، گفت: در مجموع تاکنون ۳ میلیارد ریال برای تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند جمع آوری و هزینه شده است.

او تصریح کرد: بسته‌های کمک معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند به ویژه خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع می‌شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان ضمن اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای اهدای کمک‌های مومنانه، در زمینه ارائه ارشادات و معاضدت‌های قضایی نیز به خوبی ورود کرده است.

موحد به اجرای ایده ابتکاری هر مسجد یک حقوقدان اشاره کرد و افزود: در زمینه اجرای این طرح، آموزش‌های حقوقی و ارشادات بسیار خوبی برای حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم ارائه شده و با اجرای موفق این ایده، این اقدام به عنوان یک طرح کشوری به مرحله اجرا درآمده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار