دهشیری گفت: خدمت به مردم، ارتباط مستمر با جامعه علمی و بر طرف کردن زمینه‌های فسادزا از اولویت‌های شهردار یزد باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با شهردار جدید یزد، ضمن تبریک انتصاب و آرزوی توفیق برای او در مسیر خدمت به مردم، گفت: شهرداری از جمله ادارات پر تردد و پر مراجعه برای مردم است که در سه سطح ارائه خدمات، حفظ و توسعه فضای سبز و توجه به امور فرهنگی و اجتماعی با آحاد جامعه در ارتباط است که این سطح از گستردگی خدمات و ارتباطات، نیازمند حضور نیرو‌های جهادی با روحیه انقلابی است.

او تصریح کرد:  سالم سازی، بر طرف کردن زمینه‌های فسادزا و تسهیل امور مردم اولویت‌ شهردار باشد.

دهشیری ادامه داد: باید به مدیرانی میدان داد که دل در گروه خدمت بی منت به مردم دارند و فرصت‌ها را برای انجام امور و پاسخ گویی به ارباب رجوع غنیمت می‌شمرند.

 رئیس کل دادگستری استان یزد بر ارتقاء سطح علمی اداره شهرداری و مدیریت امور با اخذ مشاوره از مدیران قوی، نخبگان و فرهیختگان تأکید کرد و ابراز داشت: مدیریت بر شهر میراث جهانی با مؤلفه‌های فرهنگی خاص، نیازمند توجه ویژه به امر آموزش، عمران و فرهنگ سازی دارد که این امر باید در ارتباط مستمر با جامعه علمی و دانشگاهی، حوزوی، متخصصان و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی گردد.

دهشیری ایجاد بستر‌های نظارت مردم بر عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری را مهم دانست و اظهار داشت: جلب مشارکت و نظارت پذیری از مردم  در امر مبارزه با فساد می تواند بسار راهگشا باشد.

او ارتباط و تعامل سازنده با نهاد‌های اجرایی، امنیتی و قضایی را خواستار شد و گفت: برای ایجاد زمینه پیشرفت و تعالی، ایجاد زمینه‌های ارتباط‌های دو سویه کاربردی و اثر گذار در زمینه حل و فصل مشکلات مردم ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان بر حاکمیت تعامل بدون تداخل در مدیریت شهرداری تأکید کرد و بیان داشت: شهردار نیازمند یک استقلال قانونی است تا با دوری از جریان گرایی و استقلال در حوزه تصمیمات شهری بتواند به وظایف و رسالت حساس خود فائق آید و حواشی و تعارض منافع را کنترل نماید.

او تکریم ارباب رجوع را مهمترین رویکرد مدیران جهادی دانست و گفت: تکریم مراجعین و اهتمام به تسریع و تسهیل فرایند امور ارباب رجوع در ایجاد ذهنیت مثبت در مردم و افزایش اعتماد آنان به مجموعه شهرداری اثر دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۸:۲۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید
آخرین اخبار