مرگ ۲ نفر در حوادث دلیجان و ساوه

در دلیجان یک نفر غرق شد، در ساوه برق جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از غرق شدن یک پسر جوان ۱۷ ساله بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و آشنا نبودن به فن شنا در سد ۱۵ خرداد این شهرستان خبرداد.

سرهنگ جمالی افزود: ساعت ۱۳:۱۶ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی فردی در سد "۱۵ خرداد" شهرستان دلیجان، مأموران انتظامی پاسگاه "دودهک" و نیرو‌های امدادی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که سه پسر جوان تبعه افغان برای تفریح و شنا کردن به کنار سد رفته بودند که یکی از آنان برای شنا وارد آب می‌شود و بعد از دقایقی دوستانش متوجه می‌شوند که هیچ اثری از دوستشان نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان کرد: با اعلام این خبر و حضور تیم‌های امدادی و پس از جستجوی انجام شده در سد، سرانجام جسد این جوان که در آب غرق شده بود، پیدا و به بیرون انتقال شد.

برق جان مرد ۳۴ ساله ساوجی را گرفت

مرد ۳۴ ساله ساوه‌ای درهنگام نظافت محل کار در یک شرکت صنعتی در ساوه، دچار برق گرفتگی شد و به کام مرگ فرو رفت.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: حدود ساعت ۱۴:۲۴ یک مهر ماه سال جاری گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی کارگر یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان ساوه اعلام شد.

سرهنگ خلجی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه طراز ناهید شهرستان ساوه در محل حادثه حاضر شده و در تحقیقات اولیه انجام شده دریافتند که مردی ۳۴ ساله در حال نظافت در شرکت، دچار برق گرفتگی وپس از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحات وارده فوت شده است.

او با تأکید بر تلاش کارشناسان برای یافتن علت اصلی این حادثه دلخراش افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.