نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید استخراج شود و نسل جوان امروز با توسل به این گنج ارزشمند می‌تواند خود را از طوفان پوچ گرایی و پوچ اندیشی نجات دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان قرار داریم و امسال هم به علت شیوع ویروس منحوس کرونا محروم از پیاده روی اربعین حسینی شدیم و این محرومیت برای آن‌هایی که دل در گرو اربعین حسینی دارند سنگین است.

اوافزود:پیاده روی اربعین تجلی اراده الهی عاشوراییان عالم است و ما نمی‌توانیم به جایگاه تاریخی این حرکت خودجوش و میلیونی انسان‌های عصر ظهور بی تفاوت باشیم

او اضافه کرد: لازم می‌دانم از عملکرد ارزشمند کمیته‌های تدوین برش استانی نقشه جامع مهندسی فرهنگی تشکر کنم چرا که طبق گزارشی که معاونت فرهنگی دفتر به بنده ارائه کرده است این سند با سرعت قابل قبول و با کیفیت علمی و منطقی قابل توجهی در حال تکمیل است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ان شاء الله آذربایجان شرقی از اولین استان‌هایی خواهد بود که سند تدوین برش استانی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: بدون اصلاح پایه‌های فرهنگ عمومی هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند در برابر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی استقامت داشته باشد از طرفی ما نمی‌توانیم به تبلیغ و گسترش فرهنگ مسموم وارداتی بی تفاوت باشیم.

سخنان استاندار و رییس دانشگاه تبریز به محض دریافت ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.