رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

واکسیناسیون ۶۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸سال در ایلام

کریمیان گفت: تا کنون برای حدود ۶۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت پیشاپیش اربعین حسینی، گفت: شرایط و وضعیت بیماری کرونا در استان نسبت به هفته‌های اخیر اندکی بهتر شده و آمار‌های مربوط به ابتلا و بستری روندی کاهشی دارند.

او ادامه داد: تا کنون برای حدود ۶۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسن تزریق شده و در حال حاضر نیز دستورالعمل واکسیناسیون دانش آموزان نیز به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

کریمیان مطرح کرد: اگر بحث کارت هوشمند واکسیناسیون مطرح شود ما در دانشگاه علوم پزشکی بر اساس آن دانشجویانی که واکسن نزده باشند، از امکانات خوابگاهی و سلف سرویس محروم خواهند شد، زیرا سایر دانشجویان را در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌دهند.

او اظهار کرد: در رابطه با وضعیت دریافت، توزیع و واکسیناسیون کرونا در سطح استان، تعداد واکسن دریافتی ۴۴۳۸۷۷ دز و کل واکسیناسیون انجام شده  ۳۶۶۳۰۸ دز است.

او ادامه داد: واکسیناسیون نوبت اول انجام شده ۲۵۸۴۵۶دز و واکسیناسیون نوبت دوم انجام شده ۱۰۷۸۵۱ دز است و موجودی واکسن در گردش در استان نیز ۷۲ هزار دز بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.