فرماندار چابهار: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد

بامری با بیان اینکه دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد گفت: همه ما برای صیقل روح و تقویت روحیه مقاومت باید با وصیت‌نامه‌ها و راه و مرام شهدا مانوس شویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در نشست روشنگری و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس چابهار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن قدردانی از فرماندهی نیروی هوایی ارتش و سپاه چابهار برای تدارک برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی برای همه ما یک پیام دارد و اینکه باید به صورت انقلابی و جهادی برای رفاه و آسایش مردم کار کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی نمی‌توانیم در مراسم راه‌پیمایی اربعین حسینی شرکت کنیم یعنی اینکه وظیفه دیگری بر دوش ما نهاده شده و آن خدمت به مردم است.

فرماندار چابهار اظهار داشت: امیدواریم به برکت خون شهدا خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم این وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تفکر انقلابی و روحیه مقاومت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند و فقط یکی از ثمرات آن، حزب‌الله لبنان است.

بامری در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: باید در جای جای میهن اسلامی، نمایشگاه‌های دائمی ایجاد شود تا همه بیایند و ببینند طی هشت سال چه اتفاقاتی بر ما گذشت.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کنیم آنوقت است که رشادت‌ها خواهیم داشت.

فرماندار چابهار بیان داشت: باید تلاش کنیم که همیشه و در همه کارها، روحیه دفاع مقدسی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار