مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از اجرای پویش "همه ایران خانه حضرت رضاست" در سرتاسر ملک سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای پویش "همه ایران خانه حضرت رضاست" ویژه دهه آخر ماه صفر همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این پویش همگانی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ زیبای رضوی و باشعار محوری "همه خادم الرضاییم" در کشور اجرا می‌شود.

او افزود: خادمیاران رضوی ملک سلیمانی نیز تلاش میکنند تا در سرتاسر استان پهناور کرمان این پویش را اجرایی کنند.

او از جزئیات و نحوه اجرای این پویش یاد کرد و گفت: در دهه آخر ماه صفر که منتهی می‌شود به شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، خادمیاران رضوی در سه بخش و نذر مختلف به ارائه خدمات امام رضایی می‌پردازند.

کاظمی پور تصریح کرد: نذر اول، نذر روضه است که در آن خادمیاران رضوی با همکاری هیئات مذهبی و در اماکن و محل‌هایی که تجمعات عزاداری صورت می‌گیرد با در دست داشتن پرچم متبرک علی بن موسی الرضا (ع) ارسالی از مشهد مقدس حاضر شده و از مردم و دسته‌های عزاداری دعوت میکنند که روضه حضرت رضا (ع) را برپا و مجالس عزای امام هشتم را افزایش دهند.

او به دومین نذر در حوزه خدمت به زندانیان جرائم غیرعمد ویژه بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: نذر دوم، نذر رضاست که میکوشد تا با همدلی خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری خیرین استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با اولویت بانوان قدم بردارد.

سعید کاظمی پور سومین نذر را نذر سلامت عنوان کرد و افزود: در بخش سوم از پویش همه ایران خانه حضرت رضاست کمک رساندن به بیماران نیازمند بخصوص بیماران کرونایی در اولویت قرار گرفته و خادمیاران و یاوران رضوی به یاری کادر درمان آمده و در جهاد سلامت سهیم خواهند شد.

او همه این اقدامات را ازجمله برنامه‌هایی دانست که در دهه آخر ماه صفر آغاز شده و بصورت دائمی از سوی خادمیاران حضرت رضا (ع) انجام می شود.

در این نشست خبری از پوستر پویش "همه ایران خانه حضرت رضاست" رونمایی شد که این پوستر مزین به تصویر سردار شهید جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی است و یادآور خدمت رسانی‌های کریمانه و از جنس امام رضایی آن خادم مجاهد برای نیازمندان سرتاسر عالم است و میتواند بهترین الگو و سرمشق برای خادمیارانی باشد که سودای دستگیری از نیازمندان و محرومین را در سر می‌پرورانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار