معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تمهیدات لازم برای تزریق واکسن در استان انجام شده و روند واکسیناسیون مطلوب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله واکسیناسیون رده‌های سنی مختلف در روز‌های اخیر روند بسیار مطلوبی را طی می‌کند و مردم نیز در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خوبی همکاری می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت نسبتاً خوب استان در زمینه ویروس کرونا نسبت به هفته‌های گذشته افزود: آخرین رنگ بندی استان از نارنجی بودن وضعیت ۱۰ شهرستان و وارد شدن رومشکان به وضعیت زرد کرونا طی روز‌های اخیر حکایت دارد.
معاون استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ورود واکسن به استان، توصیه می‌شود به تمامی افراد بالای ۱۸ سال برای انجام واکسیناسیون به مراکز تعیین شده در سطح استان مراجعه کنند.
ثمینی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، افرادی که به هر نحو با دانش آموزان مرتبط هستند مانند معلمان، رانندگان سرویس مدارس، پدران و مادران، کسبه و سایرین حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون به موقع اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا بر تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید داشت، گفت: این طرح به خوبی در لرستان فعال بوده و در حال اجراست و در جلسه امروز موضوعاتی از قبیل رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی، تقویت بیماریابی و رسیدگی به بیماران قرنطینه شده در منازل مورد تاکید بیشتر قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.