ساخت ۲۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه مراغه

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی در دانشگاه مراغه در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های عمرانی دانشگاه مراغه گفت: برای اجرای این طرح‌ها که شامل کتابخانه مرکزی، خوابگاه دانشجویی، سلف خصوصی، تکمیل دانشگاه علوم پایه و محوطه سازی است امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

او اضافه کرد: ۱۱ هزار متر مربع از این فضا‌ها امسال برای استفاده دانشجویان و استادان به بهره برداری می‌رسد.

به گفته نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، این شهرستان در رشته‌های علوم پایه به ویژه شیمی از دانشگاه‌های سرآمد در کشور است و وزارت علوم در نظر دارد با توسعه رشته‌های شیمی، دانشگاه مراغه را به قطب رشته شیمی در کشور تبدیل کند.

لطف الهی یقین رئیس دانشگاه مراغه نیز در این بازدید گفت: دانشکده‌های علوم انسانی و فنی این دانشگاه به علت تخصیص نیافتن اعتبار، ساختمان آموزشی ندارند.

او افزود: دانشگاه مراغه از نظر رتبه بندی در بین دانشگاه‌های وزرات علوم در رتبه ۲۴ کشوری قرار گرفته است و هم اکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در آن تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.