مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ نقطه و مقطع پر تصادف از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های استان اصلاح شده است.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ایمن سازی محور‌های مواصلاتی، میزان تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد و هم استانی‌های گرامی با امنیت می‌توانند در محور‌های مواصلاتی تردد کنند.

وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی جاده‌های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به قدمت بالا جاده‌های استان این اداره کل شناسایی و رفع نقاط پرحادثه را در اولویت کاری خود قرار داده است بطوری سال گذشته نیز ۳۱ نقطه پر تصادف بطول افزون بر ۱۹۶ کیلومتر و ۸۷ نقطه پر تصادف با اعتبار ۱۲۹ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال توسط این اداره کل آشکار سازی یا اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در محور‌های زهک میلک، زاهدان بم، خاش _سراوان و بزرگراه زابل _ زاهدان نیز اصلاح نقاط پر تصادف تا پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.

کرد با اشاره به نقش مردم در کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: کاهش تعداد تصادف جاده‌ای و کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از آن علاوه بر رفع نقاط پرحادثه نیازمند توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار