کارگران بومی منطقه نفتی بهرگان انتقاد خود را از تصمیم‌هایی که به گفته آنان باعث تبعیض میان بومی و غیربومی شده است، به گوش مسئولان رساندند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارگران بومی منطقه نفتی بهرگان در شهرستان دیلم به برخی تصمیم‌هایی که در این منطقه گرفته شده است، انتقادهایی دارند.

 بستن محل عبور و مرور بومی‌ها در ۶۰ سال گذشته مشهور به در دهکده، تبعیض میان نیروهای بومی و غیربومی در نوع پرداخت‌ها و طرح اقماری، گماردن نیروهای بومی در قرارداد‌های خدماتی و رده پایین اداری و طرح ۸ و ۶ (هشت روزکار و ۶ روز مرخصی) در قرارداد بومی‌ها، مواردی است که کارگران بومی از آن‌ها انتقاد می‌کنند.

بر همین اساس دیشب جلسه هم‌اندیشی حل مشکلات کارگران بومی منطقه نفتی بهرگان با حضور رئیس منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران، رئیس منطقه نفتی بهرگان و مسئولان شهرستان دیلم در حسینیه عاشقان ثارالله بهرگان برگزار شد.

رئیس منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران پس از شنیدن مشکلات کارگران بومی قول داد مشکلاتشان را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم و حجت الاسلام عباس کثیر امام جمعه بندر امام حسن هم خواسته‌های کارگران بومی را به حق خواندند و درخواست کردند که سریع‌تر حل شوند.

رئیس منطقه نفتی بهرگان هم قول داد در دهکده منطقه نفتی بهرگان باز شود.


بیشتر بخوانید


 منطقه بهرگان یکی از مناطق ۶ گانه شرکت نفت فلات قاره ایران است که میدان‌های نفتی هندیجان، بهرگانسر، نوروز و سروش را در برمی‌گیرد.

این منطقه در کنار شهر امام حسن شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.