رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: ما کمبود تخم مرغ در بازار نداریم و نباید هیچ کس بیشتر از نرخ مصوب تخم مرغ بفروشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از توزیع بیشتر تخم مرغ طی روزهای آینده با توجه به جوجه ریزی مرغداری های استان خبر داد،گفت: از روز سه شنبه هفته پیش قیمت مصوب تخم‌مرغ را اعلام کردیم، واحد‌هایی که نرخ را رعایت نکنند جریمه می‌شوند.

عاشوری افزود: نرخ مصوب هر شانه تخم‌مرغ ۴۵ هزار تومان اعلام شده، بنابراین فروش به قیمتی بالاتر تخلف است.

او با تاکید بر اینکه بازرسان ما به شکل روزانه در بازار حضور یافته و قیمت‌ها را رصد می‌کنند، گفت: از مردم تقاضا داریم هر گونه گرانفروشی و تخلف را با شماره ۱۲۴ و بازرسان اتحادیه در میان بگذارند.

عاشوری با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه تولید تخم‌مرغ وجود ندارد، تأکید کرد: صادرات و قاچاق این کالا به استان‌های دیگر و کشور عراق عامل گرانی در روز‌های اخیر بوده است.

او با بیان اینکه تخم‌مرغ برای عمده‌فروشان و مغازه‌داران به صورت کیلویی عرضه می‌شود، تصریح کرد:، اما در خرده فروشی‌ها به مصرف کننده شانه‌ای فروخته می‌شود.

دیشب هم آقای سرحدی، معاون مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان همدان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: از اواسط این هفته میزان بیشتری تخم مرغ در بین بنک داران و فروشگاه های استان  توزیع می شود.

او افزود: این امر باعث کاهش نرخ  مصوب فروش تخم مرغ در بازار می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.