حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد گفت: علیرغم پیگیری‌های متعدد، مشکل آسفالت جاده عبودی در شادگان اساسی بوده و به بحران تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دیدار با رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و غلامعباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در خصوص مشکلات جاده‌های شادگان برگزار شد، گفت: معضل جاده دهستان عبودی به یک بحران تبدیل شده و با وجود پیگیری‌های مستمر، هنوز اداره راهداری نتوانسته مشکل بهسازی و آسفالت این جاده را انجام دهد.

او با بیان اینکه در این جلسه دستور اجرای آسفالت و اصلاح هندسی کمربندی شادگان صادر شد و بهسازی آن در اولویت کاری اداره راهداری قرار گرفت، افزود: در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار برای جابجایی لوله گاز هستند و پیمانکار تعریض پل‌های جاده هم مشخص شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با انتقاد از روند کند پیشرفت پروژه و بروز مشکلات زیاد برای مردم دهستان عبودی هنگام تردد، اظهار داشت: پل گاهن نیز که با پیگیری‌های مکرر در حال ساخت است، روند کندی دارد و انتظار می‌رود این پروژه با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: راه‌های روستایی که به اداره راهداری شهرستان محول شده است بلاتکلیف مانده اند و این اداره باید هرچه سریعتر نسبت به ادامه احداث این راه‌ها همت کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار