نوذری گفت:مرز مهران همچنان بسته است و تمام تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد نوذری، استاندار یلام  در نشست ویژه استان در مهران اظهار داشت: مرز مهران همچنان بسته است و تمام تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم در مرز مهران برای بازگشت زوار اندیشیده شده و همه زائرانی که در مرز و شهرمهران حضور دارند به استان خود عودت داده می‌شوند.

نوذری با بیان اینکه کرونا و صدور مجوز از سوی دولت عراق دو موضوع مهم و تاثیرگذار در برنامه ریزی‌های ستاد اربعین هستند، ابراز داشت: طبق برنامه ریزی قبلی ۶۰ هزار نفر از مسیر‌های هوایی به عراق سفر کرده و پیش بینی می‌شود ۹۰درصد از این افراد از مرز مهران برگردند، ضرورت دارد برنامه ریزی لازم بدین منظ‌ور انجام شود.

او افزود: با توجه به انبوه جمعیتی که در مرز، شهر و ورودی مهران و نیز حجم جمعیت بازگشت در روز‌های آینده ضرورت دارد کلیه دستگاه‌ها و مدیران برنامه ریزی ها، تدابیر و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

استاندار ایلام با تاکید بر برنامه ریزی برای پذیرایی و انجام خدمات لازم برای زوار گفت: معاونین استاندار، فرماندار مهران، اعضای ستاد و سایر مدیران زمینه کار را فراهم آورده تا موکب داران و سایرین بتوانند بصورت هماهنگ شده پذیرایی و خدمات مورد نیاز به زوار را انجام دهند.

او با تاکید بر آماده باش کامل مدیران، امکانات و تجهیزات برای اربعین تصریح کرد: کلیه مدیران عضو ستاد اربعین تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۷/۹ موظف به استقرار در مهران و مکلف به انجام خدمات پیش بینی شده برای تسهیل در تردد زوار هستند.

محمد نوذری با بیان اینکه اربعین آبروی نظام و استان بوده و همواره در سالیان گذشته جمعیت میلیونی از مرز تردد داشته و مردم همواره بعنوان خادم الحسین خدمات مطلوبی را به انجام رسانده اند، بر همکاری و هماهنگی در استان بعنوان باب الحسین و برنامه ریزی و تمهیدات لازم توسط مدیران برای تسهیل در تردد زوار و ارائه خدمات تاکید کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.